دانلود نرم افزار جدید مرورگر گوگل کروم Chrome Google 32 اندرويد
متن دلخواه شما
سه شنبه 1 بهمن 1392 ساعت 8:12 PM | بازدید : 294 | نوشته ‌شده به دست Mahdiar Jalili | ( نظرات )

 دانلود نرم افزار گوگل کروم اندروید

دانلود برای اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار مرورگر پرسرعت و پر قدرت گوگل کروم پر سرعت تر از همیشه در نت جست و جو کنید؟استفاده از مرورگرهای پیش فرض دستگاه ها کافیست ! وقت تغییر فرا رسید است ، جدیدترین نسخه از مرورگر گوگل کروم با قابلیت هایی جدید ، با امنیتی و سرعتی بی سابقه ! با ما در معرفی این مرورگر بی نظیر همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰ و بالاتر

جستوجو و گشت و گذار سریع با امنیتی مثال زدنی در اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی ، با ورود به حساب کاربری می توانید محتوای مرورگر گوگل کروم کامپیوتر خود را به دستگاه های خود سینک کنید ، جستوجو و درج آدرس های اینترنتی در یک باکس مشترک با سرعتی بی نظیر ! تعدادی بی نهایت از تب ها را باز کرده و به سادگی با حرکاتی آسان با لمس انگشتان میان آنان سوئیچ کنید ، اضافه کردن یک شرتکات جدید از یک صفحه اینترنتی در هوم اسکرین ، بسیار بهتر از شرتکات آن در منوی دستگاه است ، در نسخه ۳۲ این مرورگر شاهد کاهش مقدار مصرف اینترنت هستیم ! با ورود به بخش Settings > Bandwidth Management ، می توانید نتیجه فعلی را با حالت قبل مقایسه کنید ، مصرف پهنای باند شما تقریبا نصف شده است ! به همراه رفع برخی مشکلات و باگ ها… امیدواریم لذت ببرید.

 

Chrome Browser2

 

Chrome Browser3

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : ۲۷٫۵ مگابایت




:: برچسب‌ها: دانلود , رایگان , آهنگ , نرم , افزار , بازی , موبایل , اس ام اس , کلیپ , بیوگرافی , آموزش،فيلم،آموزش،دانلود رايگان،دانلود نرم افزار،بير دانلود،سايت دانلود نرم فزار،فيلم هاي خارجي،فيلم هاي ايراني ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


آخرین عناوین مطالب